لب خاموش نمودار دل پرسخن است

کامنت ها تایید نمیشود . امانت میماند پیش خودم

پشتیبانی

بایگانی

متنفرم از روزهایی که حتی خود نمیدانم دردم چیست ؟ شاید هم دیوانه شدم و بقول آر دی لینگ دیوانگی یک سازگاری کاملا عقلانی با یک جهان دیوانه است .و این یعنی من هم در حال سازگاری با دنیای خویشم  :) به هر جهت با همین شوریده حالی پشت فرمان نشستم  و به سمت شهر مورد علاقه ام رفتم  تا کمی از این خال بد را به حال خوب تبدیل کنیم :)  

 بار دیگر شهری که دوست میداشتم / میدارم / خواهم داشت  :) کلیک و کلیک  

پ.ن : سردی دی ماه و زیبایی برف باعث شد که این کلیپ را اماده کنم . ممنون از مهران یاوری عزیز:) 

+ باهم بشنویم

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۱۷
holy mind

نظرات  (۵)

۱۸ دی ۰۰ ، ۰۰:۰۳ محمد حسین

سلااام

واقعا خیلی خوبه که میشه برید تا برسید به شهر مورد علاقتون و به برفها، من از هر طرف که برم تازه اگر بشه برم جز برهوتم ام نمیافزاد
#حسودی

لینک بشونیم باز نمیشد برای من، البته پیداش کردم توی اینترنت، اول فکر کردم شاید آهنگه، بعد دیدم دکلمه، گفتم از این لوساست، بعد دیدم آهان اصلا اصل دکلمه اینه

وبلاگم را آدرسش را عوض کردم و پست های قبلی را عدم انتشار زدم

پاسخ:
سلام . فکر میکنم من در زندگی قبلی یه جهانگرده روس بودم . که الان انقد علاقه به برف و مسافرت دارم اما درگیری و مشغله و هزینه های زیادو همچنین محدودیت هایی که هست مانع از این میشه که بتونم هرجایی دلم میخواد برم . اما هرجایی برم حداقل حس خوبش رو با بقیه به اشتراک میذارم . 

+ من وارد پیجتون شدم اصلا پستی نبود که بتونم جواب کامنتتون رو بدم . واسه همین گفتم شاید وب جدید زدین و ادرس خواستم ازتون . 

++ لینک بشنویم اهنگ سنگ خارا از بانو مرضیه هست . خواننده های زیادی همین رو بازخوانی کردن . من جمله شاهین نجفی . اما اون کلیپی که خودم درست کردم با صدای اقای یاوری ، لینک سومه دوتا لینک اول عکسه لینک سوم فیلمه . 
۲۱ دی ۰۰ ، ۱۱:۵۱ محمد حسین

سلام 
یه فرم پرسشنامه میفرستم خیلی ممنون میشم اگر جایی میتونید انتشارش بدید
مال پایان نامه ام هست

پاسخ:
سلام خودم که شرکت کردم و حتما به اشتراک هم میذارم . ان شاالله که بسلامتی تموم بشه پایان نامتون 
۲۱ دی ۰۰ ، ۱۱:۵۱ محمد حسین

سلام✋
پرسشنامه‌ای که در اختیار شما قرار دارد جهت جمع آوری اطلاعات یک پژوهش دانشجویی تهیه شده است.
پاسخ های شما بدون ذکر نام و محرمانه برای ما ارسال می‌شود.
لطفاً پس از مطالعه دقیق عبارات پاسخ خود را وارد نمایید.
انجام آن حدود ده دقیقه زمان میبرد

با تشکر از همکاری شما 
لینک:
https://survey.porsline.ir/s/ljSiqPr

پاسخ:
دوستان اینجا تایید میکنم کسانی که کامنتارو میخونن ممنون میشم حتما شرکت کنن . 
۲۱ دی ۰۰ ، ۱۶:۱۶ محمد حسین

خیلی ممنون از لطفتون

پاسخ:
کاری نکردم :) نیازی به تشکر نبود :)
۲۴ دی ۰۰ ، ۰۷:۲۱ Sepideh Adliepour

در کل حس خاصی دارم

نسبت به نوشته ات کلیپ و هر چیز دیگه ای که وقتی صفحه وبلاگت برا میاد بالا به چشمم می خوره.

نمیتونم قشنگ توضیحش بدم

ولی این بار همه چیز ترکیبی از شوق و تیرگی بود(:

 

پاسخ:
ممنون سپیده ی خوش ذوق و مهربان :) متوجه حست هستم :) 

دقیقا ترکیبی از شوق و غم :) شاعر میگه : مو به مو دارم سخن ها ، نکنه ها از انجمن ها :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
http://online.1abzar.com/user.php?admin=39542&ref=http://http://nemodar.blog.ir/

پشتیبانی

​ ​