لب خاموش نمودار دل پرسخن است

کامنت ها تایید نمیشود . امانت میماند پیش خودم

پشتیبانی

بایگانی

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

توصیه های مرا جدی بگیرید

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۰۶ ب.ظ

جا دارد دراین پست به صورت مفید و مختصر یک توصیه به خانم ها برای شناخت اخلاقیات همسر آینده شان بکنم : 

اگر فرد مورد نظر شما از آن دست افرادی است که با لباس رسمی مانند شتر مرغ و با سرعت زیاد عرض خیابان را طی میکند و هیچگونه توجهی به چراغ و خط عابر و پل عابر ندارد ، او فردی خودخواه ، مستبد ، احمق و بی تربیت است! ضمنا نامبرده جوراب هایش بو میدهد >___< از ما گفتن بود!


+ منتظر توصیه های بعدی ما باشید . توصیه های دیگر در پست های آتی!!!!! (صدای آگهی بازرگانی)

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۰۶
holy mind

لذت شفافیت

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳ ب.ظ

یکی از مهمترین اصول یک رابطه صحیح، شفافیت است. هر رابطه ای به هر حال مشکلات خاص خودش را دارد،مثل تمام ساحل ها که پستی و بلندی ها و سنگریزه های خودشان را دارند اما مسئله مهم اینجاست، همانطور که در ساحلی از آب های شفاف سنگ ها به راحتی دیده می شوند، دو نفر باید آن قدر با هم روراست باشند که مشکلات و انتظاراتشان را از رابطه به راحتی با هم در میان بگذارند که مبادا بعد ها ناغافل پای رابطه شان روی سنگی برود که قبلا وجودش را گوشزد نکرده اند و رابطه آسیبی غیر قابل جبران ببیند.

۰ نظر موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۲۳
holy mind

اگه شکسته شدی یعنی هنوز کامل نشدی

چهارشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۲۶ ب.ظ

خیلی سال پیش مستندی درباره ساخت شمشیر سامورایی دیدم، مراحل ساخت شمشیر به این شکل بود، که شمشیر را هر بار به طور کامل می ساختند و سپس آن را بر شی سختی می کوبیدند و اگر شمشیر می شکست، دوباره مراحل ذوب و چکش کاری و صیقل دادن را تکرار می کردند و این قدر این کار را ادامه می دادند تا شمشیر بتواند آن شی سخت را به دو نیم کند. این مستند بعد ها به بزرگترین درس زندگی من تبدیل شد، طوری که هرجایی شکست می خوردم، شکست هایی که خیال می کردم اگر برای من اتفاق بیفتد شاید دیگر نتوانم کمر راست کنم، یاد این مستند و حکایت شمشیر می افتادم و اینکه اگر الان شکست خوردم، به این خاطر است که هنوز به آن مرغوبیت و توان لازم نرسیده ام و جالب اینجاست هربار که طاقت آوردم و آن شکست را پشت سر گذاشتم،این حس قوی تر شدن از دفعه قبل را به وضوح حس کردم.

۰ نظر موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۶ ، ۲۰:۲۶
holy mind
http://online.1abzar.com/user.php?admin=39542&ref=http://http://nemodar.blog.ir/

پشتیبانی

​ ​