لب خاموش نمودار دل پرسخن است

کامنت ها تایید نمیشود . امانت میماند پیش خودم

پشتیبانی

بایگانی

فانتزی جآت

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۳۴ ب.ظ

امروز که سوار اتوبوس شدم و به خوابگاه آمدم ، جدای از باران و تگرگ زیادی که وجود داشت و باعث شد مسیر سه ساعته را بنده 4ساعته برسم ، پیرزن و پیرمردی را که درصندلی جلوی من نشسته بودند توجه مرا به خود جلب کرد . پیرزن و پیرمردی 70، 75 ساله که قصد رفتن به خانه ی دخترشان را داشتند . پیرمرد گوش هایش سنگین بود و پیرزن بخاطر اینکه حرف هایش را به او بگوید بلند صحبت میکرد . چند باری ازاینکه چرا شوهرش از سمعک استفاده نمیکند عصبانی شد و برسر پیرمرد غر میزد . پیرمرد هم چیزی نمیگفت . چند بار هم برگشت و موبایلش را به من داد و با لهجه ی محلی خودمان گفت که شماره ی مهسا را برایم بگیر ، گویا مهسا همان دخترش بود که قصد داشتند به خانه شان بروند . بعد ازاینکه رسیدن پیرمرد کیف و ساک را ازدست پیرزن گرفت و گفت بده به من سنگینه و پیررن ما چنان نازی کرد که من و دوستانم فقط خندیدیم . باخودم فکر کردم من اگر به سن این ها برسم به خانه ی بچه هایم نمیروم چرا که آنها کوچکتر هستند ووظیفه ی بچه است که به من سر بزنن . از طرفی هم دوره ی بازنشستگی و پیری خودم را در خانه خودم و بچه ها تلف نمیکنم . بلکه یک عدد پاژن میخرم و به خانه باغ خودمان در مازیچال میروم و آنجا با لب تابم به صفحه ی اینستاگرام خواهر و برادر و نوه ها و عروس و داماد و .... + شما دوست دارید که در دوره ی پیری چگونه زندگی کنید ؟ ++ شادمهر بس خواننده ی خوبیست  ^___^+++ برای خواندن ادامه ی نوشته به ادامه مطلب مراجعه نماید .  سر میزنم و عکس هایشان را لایک میکنم . ازطرفی هم تاآن زمان فعلا مشخص نیست که چه نرم افزارهای جدیدی به بازار آمده باشد اما برای خالی نبودن متنمان اینستارا انتخاب کردیم . خلاصه ابنکه بعد از آن با همسر گرام تفنگ دولول شکاری اش را برمیداریم و به جنگل میرویم و شکار میکنیم . موقع برگشت هم از بازارچه محلی سوغاتی برای دوستان و اعضای خانواده میخریم و بعد هم برروی آتش چای تازه دمی درست میکنیم . آن وقت کنار شومیته برروی صندلی گهواره ای خودم مینشینم و عینکم را میزنم و کتابی دردست میگیرم و مشغول خواندن میشوم . و در دلم خدا را بخاطر آرامش و راحتی ام شکر میکنم . نه اینکه در خانه خودم یا بچه های بمانم و وقتم را تلف کنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۷
holy mind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
http://online.1abzar.com/user.php?admin=39542&ref=http://http://nemodar.blog.ir/

پشتیبانی

​ ​