لب خاموش نمودار دل پرسخن است

کامنت ها تایید نمیشود . امانت میماند پیش خودم

پشتیبانی

بایگانی

معضلی به نام اینترنت

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۲ ب.ظ
بنظرمن خاصیت زندگی این است که هرچند وقت  یکبار یک عده از اطرافیان و دوستان از زندگیت کلا حدف میشوند یااینکه نیمه حدف میشوند . البت نه اینکه زندگیشان به پایان برسد نه ! منظوراین است وجودشان در زندگی آدم به پایان میرسد و این اتفاقی است که این روزها در رندگی من به وضوح باکیفیت فول اچ دی دیده میشود. دو سه سال اخیر آدمای اطرافم وارد فاز تمام شدن شده اند . این موضوع را وقتی متوجه شدم که دیشب مخاطب های گوشی ام را نگاه کردم . باوجوداینکه چند ماه پیش یک سری از مخاطب هایی که نمیشناختم و نمیدانستم که این افراد چه کسی هستند که سیوشان کردم را حذف کردم اما بازهم دیشب حدود بیست نفری از مخاطبانم را حدف کردم . شاید یکی از خاصیت های همین نرم افزار های اجتماعی مث تلگرام و وایبر و تبک تاک و بی تاک و لاین و واتس اپ و هزار نرم افزار دیگر این بود که مرام و معرفت دوستانی که سرگرم این نرم افزار ها هستند را سنجیدم . چرا که خیلی از همین بچه های وبلاگ و دوستان خودم از وقتی که سرگرم این برنامه ها شدند دیگر وبلاگشان را ول کردند و دست به نوشتن نمیبرند و حتی احوالی از ماهم نمیگیرند ، ازطرفی هم وقتی ایمیل میزنی و یااینکه پیامی برایشان ارسال میکنی میگویند ول کن این اس ام اس را چرا تلگرام نصب نمیکنی؟ بیا داخل گروه انجا صحبت کنیم .راستش من هیچ وقت علاقه ای به این برنامه ها نداشته و نخواهم داشت. خوب هم میدانم که بستگی به روش استفاده کردن و فرهنگ استفاده ازآن و ..  دارد و با محیط و نحوه ی کار کردن باانها کاملا اشنا هستم  ولی ازاین نرم افزارها هرچه فکر میکنم خوشم نمیاید و فکر کنم هیچ وقت انهارا نصب نکنم . مثلا وقتی میبینم که خیلی از جوانان باهمین نرم افزار ها چه کارهایی که نمیکنند حالم بد میشود . وقتی میبینم انقد ارتباط با نامحرم راحت شده حالم بهم میخورد وقتی میبینم چه جوان هایی بخاطر همین نرم افزار ها از هم جدا شدند حالم بد میشود . اما خب هرچیزی خوبی هم دارد اگر نامردی نکنم و بخواهم ازخوبی هایش هم بگویم یکی ازخوبی هایش هم این است که خیلی ها جهره ی واقعیشان رانشان میدهند  من با شخصیت واقعی خیلی ها در این فضای مجازی آشناشدم [البت این قسمت فقط مخصوص نرم افزارهای اجتماعی نیست بلکه شامل وبلاگ و اینستا و .. هم میشود ] کسانی که من خوب آنهارا میشناسم ولی باآنچه که در دنیای واقعی خود را نشان میدهند زمین تا آسمان متفاوت هستند و این به من کمک میکند تا حساب خیلی از چیزها دستم بیاید و بدانم که دنیای مجازی بیشترازآنچه که فکرش را بکنی بی در و پیکر است . دنیای بیهوده و الکی که تنها بقایش بسته به چراغ چشمک زن وای فای است که اگر روزی این چراغ نباشد دیگر دنیایی در کار نیست .   + به این دنیا دل نبندید . که تنها شمارااز هرچه آنچه که هستید و میخواهید بشوید بازمیدارد .++ خدایا مارا در لینک کسانی قرار بده که تو دوستشان داری . دعای آخر متن با سبک وبلاگ نویسی : )
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۵
holy mind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
http://online.1abzar.com/user.php?admin=39542&ref=http://http://nemodar.blog.ir/

پشتیبانی

​ ​