لب خاموش نمودار دل پرسخن است

کامنت ها تایید نمیشود . امانت میماند پیش خودم

پشتیبانی

بایگانی

COVID-19

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۴۶ ب.ظ

امروز اولین دوز واکسن را تزریق کردم . از بین سه نوع واکسن اسپوتنیک ، سینوفارم و برکت ، به تصمیم خودم برکت را انتخاب کردم . در تمام لحظه هایی که برای تزریق به سمت پایگاه واکسن میرفتم ، به افرادی که به این بیماری درگیر شدند و یا آن دسته از افرادی که عزیزان خود را بخاطر این ویروس لعنتی از دست دادند ، فکر میکردم . آمار بالای کشته ها برایم تداعی کننده ی شکوفه های بهاری هستند که باتگرگ کرونا همگی ریختند و از بین رفتند . در دلم برای همه ی بیماران آرزوی سلامتی و برای عزیزانی که دیگر نیستند طلب عفو و برای بازمانده های آنها آرزوی بردباری و صبر کردم . امیدوارم  این روزهای تلخ برایمان خاطره ی دور شود و این فاجعه جهانی به اتمام برسد و خدا وعده ی خودش را هرچه زودتر برایمان عملی کند و آسانی را بعد از این همه سختی برایمان نازل کند . 

 

+ دوست داشتم این اتفاق راهم در پیجم ثبت کنم . کلیک 

++ شروع ماه محرم را تسلیت میگویم . چله ی زیارت عاشورا را به همه ی شما عزیزان توصیه میکنم . بارها معجزه را به چشم خود از این چله دیده ام . التماس دعا

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۸
holy mind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
http://online.1abzar.com/user.php?admin=39542&ref=http://http://nemodar.blog.ir/

پشتیبانی

​ ​