لب خاموش نمودار دل پرسخن است

کامنت ها تایید نمیشود . امانت میماند پیش خودم

پشتیبانی

بایگانی

افزایش مرگ های ناگهانی در چند سال اخیر ، آنهم در میان افرادی که در عنفوان جوانی بوده و سابقه بیماری قلبی عروقی و سایر بیماری ها را نداشته اند، مدتی بود که ذهنم را درگیر خود ساخته بود. 

یکی از تبیین هایی که با استناد به مطالعاتی که در باب ضمیر ناهشیار داشتم و بارها به ذهنم خطور کرد، این بود  که ضمیر ناهشیار انسان تاثیر قدرتمندی بر جسم و فعالیت های حیاتی ما دارد.  در واقع موتور جسم ما تحت فرمان ضمیر ناهشیار  قرار داشته و نگاه ما به زندگی و این باور که زندگی را هدفمند و معنادار یا فاقد هدف و بی معنا بدانیم ، حیات یا ممات ما را رقم می زند. مدتی بود این تبیین مرتبا ذهنم را درگیر خود ساخته بود ولی به واسطه آنکه پشتوانه علمی موجهی برایش نداشتم رغبتی نداشتم تا آن را به  اشتراک گذارم.

تا اینکه اخیرا به پژوهشی برخوردم که آن را پشتوانه ای مناسب برای این تبیین خود یافتم. جدیدترین مطالعات محققان نشان می دهد، انتخاب هدف در زندگی و تلاش برای دستیابی به آن، احتمال مرگ زودرس و بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.

مطالعات محققان آمریکایی نشان می دهد که انتخاب هدف و تلاش برای رسیدن به آن ، احتمال بیماریهای قلبی را 20 درصد کاهش می دهد و سبب طول عمر می شود در حالیکه علت قطعی آن در پرده ای از ابهام قرار دارد.

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۹/۱۱/۰۳
holy mind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
http://online.1abzar.com/user.php?admin=39542&ref=http://http://nemodar.blog.ir/

پشتیبانی

​ ​