لب خاموش نمودار دل پرسخن است

کامنت ها تایید نمیشود . امانت میماند پیش خودم

پشتیبانی

بایگانی

کفش های تق تقی و پیراهن گل گلی

سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۳۶ ب.ظ
15 ، 16 سال پیش وقتی که من به مهدکودک میرفتم همیشه لباسم فرم خاصی را داشت . هیچ وقت دلم نمیخواست که لباسی بپوشم که کثیف باشد و یااینکه قدیمی باشد . دوست داشتم چیزی را بپوشم که با بقیه لباس ها فرق داشته باشد. همیشه هم تنها یک مدل خاص لباس میپوشیدم که فقط مادر گرآم لطف میکردند و رنگ لباس را عوض میکردند و یااینکه مدل آستین یا یقه را مدل دیگری برش میزد و میدوخت تا که بلکه تنوعی باشد ولی خب من فقط دوست داشتم که همیشه پیراهن بپوشم . پیراهن گل گلی با یقه ی گرد ساده که  دور کمرش یک کمربند ساده ی پهن باشد که آنرا پایپونی از پشت گره بزنم و ساق شلواری سفید و کفش های تق تقی بپوشم مو هایم را هم خرگوشی یا دم اسبی میبستم و گاهی هم که الناز [ همبازی بچگی هایم ] موهایش را میبافت من هم میبافتم و کلی دعوا برسر اینکه  که موهای کداممان بلند تر است بازی را تمام میکردیم .حتی آن موقع یکبار به سرم زد که با بیگودی موهایم را فر کنم و این کار راهم کردم انقدی به مادرم پیله کردم که بیگودی بخر بیگودی بخر که بلاخره خریدند و موهایم را فرکردم و بسیار از کارم راضی بودم .خلاصه  این علاقه بنده به پیراهن گل گلی و کوتاه به حدی بود که پول هایم را جمع میکردم و وقتی 350 تومان میشد بدو بدو به سمت مغازه ی خآنوم شهبازی میرفتم و ساق شلواری را میخریدم و برمیگشتم و مادرم هم میگفت باز توکه ساق شلواری خریدی آخر من چکار کنم از دست تو دختر؟! و من هم شانه ای بالا مینداختم و بدو به سمت اتاقم میرفتم و خیلی خوشحال اماده میشدم تاکه پدرم آمد بروم و لباس جدیدم را به او نشان دهم چونکه اینکار همیشه باعث میشد پدرمان دست به جیب شود و 500 تومانی به من بدهد و من هم خرج قر و فر خودم میکردم .و هر وقت هم لباس جدیدی میپوشیدم  نقش معلم را بازی میکردم ، نقش  معلم را هم که بازی میکردم ، باهمان لباس ها مقنعه ی بلند مادرم را میپوشیدم و شروع به درس دادن میکردم و نهایت حجاب من بود : دی  امروز عکس های کودکی ام را دیدم دلم برای کودکی ام تنگ شد . یه لحظه دوست داشتم که برگردم به همان موقع که تنها دغدغه ی زندگی ام کفش تق تقی و پیراهن گل گلی بود .اما چاره چیست که هیچگاه زمان به عقب برنمیگردد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۲
holy mind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
http://online.1abzar.com/user.php?admin=39542&ref=http://http://nemodar.blog.ir/

پشتیبانی

​ ​