لب خاموش نمودار دل پرسخن است

کامنت ها تایید نمیشود . امانت میماند پیش خودم

پشتیبانی

بایگانی

آقای الف مچکریم

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ب.ظ
امروزبعداز صرف ناهار به دوستانم گفتم که گویا تاحدود  یک ماه دیگر  ( نه کمتر و نه بیشتر )  کیفیت غذاهای دانشگاه خوب باشد . چونکه مسئول اتوماسیون غذایی یونیمان عوض شده است و ازآنجایی که وقتی مسئول یک قسمت از اداره و یا دانشگاه و یاهرجایی دیگری عوض میشود بخاطر اینکه ثابت کند که من خوب هستم و نفر قبلی اصلا به کارش وارد نبوده بسیار کیفیت کاری بالایی دارد ولی خب این روال متاسفانه ادامه پیدا نمیکند و در اخر آرزو میکنی که کاش همان مسئول قبلی میماند. اما یه نکته ی دیگر  که در رابطه بااین اقآی الف که مسئول جدید هستند بنده کشف کردم این است که همیشه مثل دختران تازه عروس که برای اولین بارخانواده ی شوهر را برای شام دعوت میکند و مدام نگران است که شامش بد نشده باشد نمکش کم یازیاد نباشد و یااینکه دیزاینش از دیزاین مراسم پاگشای خواهرشوهرش بهتر باشد ، ایشان هم موقع توزیع غذا بین دانشجویان بشدت مضطرب و نگران است و دائما در آشپزخانه سرک میکشد و رنگش مدام از سفید به گچ و از گچ به زردچوبه و بالعکس تغییر میکند . اما خب ماهم این را به حساب این میگذاریم که تازه کارهستند و نکرانیشان بجاست اما امیدوارم کیفیت غذاهایشان همینطور بماند که نمیمآند
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۰
holy mind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
http://online.1abzar.com/user.php?admin=39542&ref=http://http://nemodar.blog.ir/

پشتیبانی

​ ​