لب خاموش نمودار دل پرسخن است

کامنت ها تایید نمیشود . امانت میماند پیش خودم

پشتیبانی

بایگانی

اگر کسی را واقعا دوست دارید ، درکش کنید

دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۰ ب.ظ

کسی که شما را می فهمد، زودتر از آنکه به فکر کمک خواستن بیافتید، به فکر کمک کردن میافتد. زودتر از آنکه به فکر گفتن بیافتید به فکر شنیدن میافتد. کسی که شما را میفهمد هنگام ضعفتان نیروی قدم ها و سوی دیده تان میشود (گفتنی نیست که چقدر مادرم تنها دلیل انگیزه و اراده ی من بوده است ) . کسی که شما را میفهمد به شما "حق" میدهد. حتی جایی که بعید است حق داشته باشید.

کسی که شما را نمیفهمد، مدام قضاوتتان میکند. وقتی که با او درددل میکنید، وقتی که با دیگران درددل میکنید، وقتی سکوت میکنید. وقتی تلاش میکنید، وقتی پیروز میشوید و یا به احتمال شکست برمی خورید. کسی که شما را نمیفهمد هر بار به هنگام اضطراب و تقلا کردنتان ضعفتان را گوشزدتان میکند. به هنگام نیازتان همچنان اول به نیازها و توقعات ریز و درشت خودش فکر میکند. کسی که شما را نمیفهمد، به شما "حق" نمیدهد حتی اگر تمام حق یکجا با شما باشد. کسی که شما را نمیفهمد به ندرت سعی میکند شما را بشنود و بفهمد، و ببیند که چه سهمی از حق دارید.

کسی که شما را نمیفهمد، شما را از واژه ها مایوس میکند و به سکوت سوق میدهد و این خیلی تلخ است.

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۹/۰۹/۲۴
holy mind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
http://online.1abzar.com/user.php?admin=39542&ref=http://http://nemodar.blog.ir/

پشتیبانی

​ ​