لب خاموش نمودار دل پرسخن است

کامنت ها تایید نمیشود . امانت میماند پیش خودم

پشتیبانی

بایگانی

بااعصاب دیگران تفریح نکنیم

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۱ ق.ظ


وقتی جایی زندگی می کنی که کمتر عقیده ی موافقی دور و برت پیدا می شود ،یاد میگیری برای آرامش اعصابت و ذخیره ی انرژی ات بیشتر سکوت کنی ، بعد همان طور که مشغول سکوت هستی ، عده ای پیدا می شوند که با اصرار و هزار حیله دوست دارند به حرفت بیاورند ، گوییی تفریح دیگری ندارند و می خواهند با بحث کردن تفریح کنند ، هر چیزی را بهانه قرار می دهند حتی گاهی با حرفهای طعنه دار تحریکت می کنند و فقط کافی است لحظه ای تحملت از دست برود و کلامی بگویی ، آنجاست که تفریحشان شروع می شود .
اصلا بحث برایشان مهم نیست ، اینکه مخالفت هستند برایشان جذاب است یعنی حتی اگر درست حرف آنها را بزنی می آیند موضع چند دقیقه قبل تو را می گیرند و سر سختانه مخالفت می کنند . 
درواقع با چنین شعاری وارد بحث می شوند : من موافق چیزی هستم که تو مخالف آن باشی !
من سکوت را دوست دارم ، هیچ وقت ندیده ام انسانهای پر حرف و جنجالی انسان های عمیقی باشند. باید سکوت کردن را یاد گرفت و به سکوت کردن دیگران نیز احترام گذاشت.


+  سکوت گاهی بهترین جواب است.
++ .با اعصاب دیگران تفریح نکنیم.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۵
holy mind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
http://online.1abzar.com/user.php?admin=39542&ref=http://http://nemodar.blog.ir/

پشتیبانی

​ ​