لب خاموش نمودار دل پرسخن است

کامنت ها تایید نمیشود . امانت میماند پیش خودم

پشتیبانی

بایگانی

تولدم مبارک

پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ق.ظ

نه  این‌که بحثِ شکسته‎‌نَفسی و تواضع و این حرف‌ها باشد، نه والله ولی گویا عُمده‌ی متولدینِ بهمن ماهی بدون در نظر گرفتن جنسیت، بسیار مهربان و تو دل برو تشریف دارند و میانه‌ی چندانی با تولد و کیک و سورپرایز و بریز و بپاش ندارند. من به نمایندگی آن‌ها اگر بخواهم چیزی بگوم باید عرض کنم که؛ چون می‌پنداریم همچین تُحفه‌ای هم نیستیم که فکر کنیم حالا یک جای آسمان سوراخ شده و ما افتخار دادیم به ساکنینِ زمین‌ و به آن ملحق شدیم ، بنطر خودم به‌دنیا هم نیامده بودیم زمین چیزی کم نداشت.

بهرحال عدد و رقم بهانه‌ است، اما یاداوری اتفاقات گذشته و حال و فکر به آینده واقعیتی است که گذر زمان را بدجور به رُخ می‌کشد که آی فلانی، یک‌سال دیگه هم گذشت این را وقتی عکس و فیلم تولد پارسالم را درخوابگاه نگاه کردم و پست سال قبل را خواندم برایم تداعی شد . و خب این‌بار هم یک سال دیگر گذشت. در کنار همه‌ی شما خوبان، یک سال دیگه را رَج زدم با همه‌ی خاطراتِ تلخ و شیرینش که انصافاً تعدادِ آدم‌ها، اتفاقات و خاطرات خوبش خیلی بیشتر از تلخی و کدورت‌ها بود.

امیدوارم این قافله‌ی عمر تا هر جایی که قراره است برود، هرچند پُر شتاب ، کیفی باشه نه کمی. امیدوارم بتوانم از همه‌ ی شما و اطراافیانم بیشتر یاد بگیرم و زندگی را بیشتر تجربه کنم و گَردی از خاطراتِ خوب به‌جا بگذارم. البته اگر به اندازه‌ی ذره و گردی، خوب باشم.  

 

+ خوشحالی یعنی جمعه عازم مشهد باشی :)

++ لایق باشم بیاد تک تک دوستان هستم :) حلال بفرمایید 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۱
holy mind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
http://online.1abzar.com/user.php?admin=39542&ref=http://http://nemodar.blog.ir/

پشتیبانی

​ ​