لب خاموش نمودار دل پرسخن است

کامنت ها تایید نمیشود . امانت میماند پیش خودم

پشتیبانی

بایگانی
هستند انسان هایی که ایمان متعصبانه و بدون منطق دارند .  ایمان متعصبانه ای که با دورویی عجین شده . آن هم به چیزی کاملا شخصی که چون من اینطور دوست ندارم و باخود دو دوتا چهار تا کرده و نتیجه آن کار به نفعش نیست ، فلانی هم نباید چنین کاری میکرد .و اینکه باخود فکر میکند و به این نتیجه میرسد که چون من دوست ندارم فلان کار انجام بگیرد  فلانی هم حق ندارد چنین کاری را انجام دهد . انسان هایی که  هرچه را خود ندارند نجس و اخ و بد و ... میدانند  آن وقت همینکه خود ان چیز را بدست اورد همان چیز حلال و طیب و طاهر میشود . انسان های فرصت طلب و دورویی که تنها مسئول بهم ریختن اعصاب دیگران هستند . بنظر من دورویی بدترین مرض است که به جان بعضی ها میفتد و خودشان هم خبر ندارد . انسان هایی که حرفشان با عملشان یکی نیست . هبچ وقت آدم دو رو را نمیتوانم تحمل کنم و همیشه خیلی راحت  در لابه لای صحبت هابم با او دورو بودنش را به اوگوشزد میکنم و کلا دهانش را میبندم حال به فراخور سنش و یا احترام یا هرچیز دیگری این گوشزد و مدل گفتنم تغییر میکند . چراکه نباید وقیحانه و با گستاخی برخورد کرد .  + عنوان از حضرت حافظ ++ این هفته دانشگاه تعطیل : ))+++  جدیدا خیلی غر میزنم . خودم هم میدانم . اما ابنجا غر نزنم کجا بزنم ؟ :دی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۰
holy mind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
http://online.1abzar.com/user.php?admin=39542&ref=http://http://nemodar.blog.ir/

پشتیبانی

​ ​