لب خاموش نمودار دل پرسخن است

کامنت ها تایید نمیشود . امانت میماند پیش خودم

پشتیبانی

بایگانی

حال من خوب است ، خوب خوب

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۹ ب.ظ
خوب‌اند این روزهایی که بوی عوض‌ شدنِ فصل را می‌دهند؛ بوی تغییر، بوی حال و هوای تازه. بوی امید. روزهایی که نوید می‌دهند در راه بودنِ ‌آن‌فصلی را که تو دوستش داری. روزهای نزدیک به زمستان ، روزهای انتظارِ سپید. خوب‌اند این روزهـا، درست وقتی از راه می‌رسند که بدجوری بخواهیشان، درست وقتی می‌رسند که هوای‌تکراری و دلگیر پاییز دلت را زده باشد تا آستانه‌ی سَر ریـز شدن و هوای تازه بخواهد دل‌َت. درست زمانی سرمیرسد که کارهایت مثل کلاف کاموایی درهم پیچیده باشد و هرکاری که میکنی گره هایش ازهم باز نمیشود واز هرطرف که کارهارا درست میکنی از طرف دیگری خراب میشود و باز روز از نو روزی از نو ! اما بااین اوصاف بازهم خوب است که این حال و هوا درست سر بزنگاه پیدایش می‌شود ، درست مثلِ بچه‌ی کوچکی که می‌خواهد حواسِ تو را از هرچیزِ دیگر پرت کند به خودش، که ببینی‌اش، که از دیدنش خوشحال شوی! خوب‌اند این تغییرها؛ بخصوص که روزهای نزدیکِ زمستان باشند. خوب‌اند، انگار که میخواهند به تو بگویند که حـالِ تو هم دارد عوض می‌شود؛ اگر خوب است بـ‌هتر می‌شود، و اگر که نیست، خـوب می‌شود. همچنان من امیدوارم که با تغییر فصل حال دل من هم تعییر کند . و روز های خوب در انتظار باشد چرا که این روزها خستم و گرفته اما در برخورد با همه دروغ گفتن را خوب یاد گرفته ام و میگویم حال من خوب است خوب خوب !+ مچ دستم به شدت درد میکند و حسابی بااین شرایط قوز بالاقوز شده !!++ کاش میشد که بلاگفا هم مثل میهن بلاگ گزینه ی خارج کردن از دسترس را داشت و من میتوانستم وبلاگم را از دسترس خارج کنم .+++ حس درس خواندن نیست . بخوابم بهتر است
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۹
holy mind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
http://online.1abzar.com/user.php?admin=39542&ref=http://http://nemodar.blog.ir/

پشتیبانی

​ ​