لب خاموش نمودار دل پرسخن است

کامنت ها تایید نمیشود . امانت میماند پیش خودم

پشتیبانی

بایگانی

این چه نگاه کردن است ؟

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶ ب.ظ
انسان ها کلا وقتی که احساس میکنند زیر نظر هستند احساس راحتی ندارند من هم از این قاعده مستثنی نیستم و وقتی کسی به طور دائم خیره مرا نگاه میکند حس خوبی ندارم یکی از دوستان من همیشه طرز نگاه کردنش خیره است وقتی هم نگاهش میکنم و به او میفهمانم که متوجه ی نگاهش میشوم سری تکان میدهد و هیچ نمیگوید فورا نگاهش را برمیگرداند بارها و بارها در طول این چند سال که دریک خوابگاه باهم هستیم ، متوجه این نگاهش شدمنماز که میخوانم نگاه میکند .داخل سلف غذا میخورم نگاه میکندسرکلاس حرف میزنم نگاه میکندکنفرانس که میدهم دیگر پلک نمیزنداما همیشه توجهی نکرده ام و برایم مهم نبوده و گفته ام عادتش است اما گاهی اوقات هم که بیشتراز حد معمول نگاه میکند به او گفته ام که :فاطمه جان چیزی میخواهی بگویی ؟یااینکه فاطمه خانوم احساس میکنم حرفی داری ولی به من نمیگویی !ولی همیشه میگوید نه نه حرفی ندارم .نمیدانم چه هدفی دارد ولی این را میدانم که نگاهش بی دلیل نیست و این نگاه های خیره وپرمعنا را زیاد دوست ندارم و بین حرف هایم طوری که به درمیگویم که دیوار بشنود و میگویم از نگاه خیره بدم میاید و اوهم میگوید منم همینطور . ولی باید پرده از این نگاه برداشته شود . + شنبه تولد دوستم است و حس فکر کردن به اینکه چه بخرم را ندارم . منتظر شنیدن پیشنهاد هایتان هستم : )
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۶
holy mind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
http://online.1abzar.com/user.php?admin=39542&ref=http://http://nemodar.blog.ir/

پشتیبانی

​ ​