لب خاموش نمودار دل پرسخن است

کامنت ها تایید نمیشود . امانت میماند پیش خودم

پشتیبانی

بایگانی

مشعلی در دست بادم حال و روزم خوب نیست

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱ ب.ظ
سرکلاس حوزه بودیم استاد قصری فر  گفتند که انسان منتظر ، و منتظر واقعی دغدغه دارد دغدغه اش همگی درراستای این است که بتواند کاری کند .استاد گفتند که ما  شیعه دوران غیبتیم و به ما گفته اند ظهور و فرج امام زمان(عج) به دست شماست؛ امام زمانی که این همه عظمت دارد، یک خواسته از ما دارند و فرموده اند که فرجم بدست شما منتظران است. تا در طلب ظهور جدی نشویم مشکل حل نمی شود، گفت: ما گاهی عادت کردیم فقط بگوییم  آقا بیا مولا  مولا بیا، در صورتی که منتظر عین مجاهد می ماند. منتظر عین کسی است که در خون خود می غلتد، گفت: می خواهیم منتظر امام زمان(عج) باشیم باید دغدغه دین داشته باشیم.من آن موقع باخودم فکر میکردم که دغدغه چگونه است؟! مگر ما نمیگوییم اللهم عجل لولیک الفرج  مگر همیشه آرزویم این نیست که فرج مولا هرچه زودتر صورت گیرد مگر غیرازاین است که برزگ ترین آرزویم این بوده و خواهد بود خب دیگر چکار باید بکنم که نکردم ؟! فکر میکردم دغدغه این هایی است که فکر کردم اما واقعا اگر دغدغه باشد ..اگر واقعا منتظر باشیم به هردری میزنیم تا کاری کنیم ..تا به امروز کل تابستانم بادغدغه و اضطراب و انتظار  گذشت کلی با ناراحتی و غم و گاهی گریه های پنهانی ..وبه هردری میزدم تا بتوانم کاری کنم ..دعا کردم ، نذر کردم ، به خداالتماس کردم ، و فهمیدم واقعا اگر منتطر باشی دغدغه داری .اگر نه ............................................................. یک شنبه روز خیلی مهمیست برای من .. بی نهایت اضطراب دارم ..برایم دعا کنید           مشعلی در دست بادم حال و روزم خوب نیست                                    در دل آتشفشان هم این چنین آشوب نیست
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۸
holy mind
http://online.1abzar.com/user.php?admin=39542&ref=http://http://nemodar.blog.ir/

پشتیبانی

​ ​